Kiedy mowa jest o zastosowaniu folii samoprzylepnej w reklamie, to zazwyczaj na myśl przychodzą nam najprostsze zastosowania typowch materiałów. Tymczasem pod pojęciem folia samoprzylepna kryje się wiele ciekawych materiałów, o równie ciekawym zastosowaniu. Jednym z nich jest folia perforowana, którą nakleja się na szyby. Zwykła folia samoprzylepna zastosowana do oklejania smaochodów nie nadaje sie na szyby, bo całkowicie zaciemnia wnętrze. Tymczasem ciągłość grafiki często wymaga oklejenia szyby. Robi sie to za pomocą folii perforowanej. Z zewnątrz rysunek jest widoczny, od wewnątrz tylko lekkie zaciemnienie szyby. I wszyscy zadowoleni z efektów. Inne zastosowanie folii samoprzylepnej perforowanej to witryny sklepowe (zresztą nie tylko sklepowe). Można okleić całą szybę, reklama jest duża, zwraca uwagę, a w sklepie jest widno i widać co się dzieje na ulicy.

Folia samoprzylepna do szybkiej zmiany kreacji reklamowej to folia magnetyczna. Spotykamy ją często na samochodach jako uzupełnienie zasadniczej reklamy. Zmienia się cena, jest nowa oferta, promocja lub cokolwiek innego o krótkotrwałej aktualności – wtedy stosujemy folię magnetyczną.

Folia samoprzylepna na szybach